قوانین و مقررات
وجه محصولات خریداری شده تحت شرایط زیر قابل استرداد هستند:
محصول پس از مصرف دوره ذکر شده در بروشور محصول و عدم نتیجه گیری ,عدم رضایت خریدار , وجه محصول به شماره حساب خریدار ( به همان شماره کارتی که وجه محصول از آن دریافت شده ) با احراز کد ملی خریدار واریز می گردد و محصول خریداری شده باید به دقت به همراه فاکتور و کلیه اقلام دریافت شده از جمله هدایا، ظروف سالم محصول با بسته بندی لیبل و هولوگرام مخصوص محصول با پست پیشتاز به آدرس تهران , فلکه دوم شهران , خیابان یکم , خیابان شیخ الاسلام – پلاک ١ ساختمان غدیر طبقه سوم واحد 10 فرستاده شود.
بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.
کارشناسان یکتاصد پس از دریافت کلیه اقلام دریافت شده از جمله هدایا، ظروف سالم محصول با بسته بندی لیبل و هولوگرام مخصوص محصول فروخته شده ، حداکثر ظرف 24 ساعت با شما تماس می گیرند وهماهنگی لازم جهت استرداد وجه خریدرا را انجام می دهند. به صورت میانگین فرآیند پرداخت ٣ روز کاری زمان خواهد برد.
در چه شرایطی امکان استرداد کالا وجود ندارد ؟
- محصول مربوط به این فروشگاه نباشد .
- بسته برگشتی محصول فاقد فاکتور , بسته بندی مخصوص , لیبل , هولوگرام , ظروف خالی , رسید پستی ( بارکد پستی ) باشد.
- شماره حساب و کد ملی خریدار با شماره حساب و کد ملی اعلامی مغایرت داشته باشد.
**** در صورت لغو سفارش، مبلغ پرداختی به حساب بانکی متعلق به صاحب کارت ملی عودت داده خواهد شد
نحوه پرداخت وجه:
1- پس از ثبت سفارش , پیامکی با ذکر نام شرکت ,شماره سریال سفارش و فاکتور , شماره حساب و کارت شرکت به خریدار ارسال میگردد که خریدار مختار است که وجه محصول ثبت سفارش شده را به 2 طریق پرداخت نماید :
الف : واریز وجه به حساب و یا شماره کارت شرکت
ب : پرداخت وجه پس از تحویل محصول درب منزل
شماره حساب شرکت : 870-810-3763491-1 بانک سامان شعبه 870 پونک بنام شرکت رایا برتر یکتاصد
شماره کارت شرکت : 6219867000089082 بانک سامان شعبه 870 پونک بنام شرکت رایا برتر یکتاصد
نحوه حمل و تحویل :
پس از ثبت سفارش و واریز وجه به حساب شرکت , بارکد پستی به خریدار ارسال می گردد و محصول بوسیله پست طی 3 الی 5 روز توسط پست تحویل خریدار می گردد .
مدت زمان تحویل محصول : پس از ثبت سفارش و واریز وجه به حساب شرکت , بارکد پستی به خریدار ارسال می گردد و محصول بوسیله پست طی 3 الی 5 روز توسط پست تحویل خریدار می گردد
ساعات پاسخگویی :
9 صبح الی 20 هر روز بجز روزهای تعطیل
پشتیبانی و خدمات پس از فروش :
مشتری پس از تحویل محصول از پست , به کارشناس مربوطه که شماره داخلی کارشناس در فاکتور و پیامک ارسالی موجود است , تماس
گرفته و کارشناس مربوطه کلیه موارد مورد نظر مشتری را برای ایشان بصورت مفصل توضیح میدهد .